..että olin vailla parilapasten ohjetta Novitasta 1/2001 (tjsp.). Olin luonnollisesti varmistanut kirjaston nettihausta kyseisen lehden paikallaolon. Lunta/räntää tuli vaakasuoraan ja kirjastolle päästyäni olin läpimärkä sukkia myöten. Mutta kun se ohje oli saatava! Lehti löytyi kun löytyikin hyllystä ja aloin sitä innokkaasti selaamaan, mutta kuinkas ollakaan: lehdestä puuttui YKSI sivu, luonnollisesti juuri se jossa tuo halajamani ohje olisi ollut... Arvatkaa vain alkoiko jo naurattamaan koko tilanne!

Toinen hassu juttu tapahtui pe iltana 9 jälkeen. Asun kerrostalossa, ovikello soi, menin avaamaan ja ovella oli (minulle ennestään tuntematon) naapurin rouva. Nainen selitti että hän jakoi taloomme tänään postit ja hänellä on minulle paketti. Tämä ystävällinen posteljooni-naapuri oli siis ottanut paketin hoiviinsa kun en ollut ollut kotona postinjaon aikaan! Ja paketissahan oli....

250516.jpg